Rabobank steunt verbouwing paviljoen IJsclub Wintervreugd
In Dijkerhoek mochten we onlangs een mooie cheque in ontvangst nemen van het Coöperatiefonds van Rabobank Noord West Twente. Een geweldige bijdrage waarmee we ons paviljoen kunnen opknappen! Zo werken we aan een toekomstbestendige plek voor de ijsbaan.
We willen Rabobank Noord West Twente hartelijk bedanken voor deze steun. En een speciaal bedankje gaat uit naar onze voorzitter Berrie en ijsmeester Rinus, die met veel inzet de hele aanvraag hebben geregeld. Dankzij hen kunnen we straks weer jaren vooruit.
Met deze steun kunnen we de komende periode vol enthousiasme aan de slag om ons paviljoen op te knappen. We kijken ernaar uit om samen met alle leden en dorpsbewoners nog lang te genieten van ons vertrouwde plekje achter de spoorlijn.

